Bankowość BIZNES

Wnioski „Dobry Start” od 1 lipca w Bankowości Internetowej Getin Banku

Wnioski „Dobry Start” od 1 lipca w Bankowości Internetowej Getin Banku
Już od 1 lipca w ramach rządowego programu „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku będzie można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wniosek należy złożyć do 30

Data publikacji: 2020-06-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wnioski „Dobry Start” od 1 lipca w Bankowości Internetowej Getin Banku
Kategoria: BIZNES, Bankowość

Już od 1 lipca w ramach rządowego programu „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku będzie można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wniosek należy złożyć do 30 listopada.

Wnioski „Dobry Start” od 1 lipca w Bankowości Internetowej Getin Banku BIZNES, Bankowość - Już od 1 lipca w ramach rządowego programu „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku będzie można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wniosek należy złożyć do 30 listopada.

Już od 1 lipca w ramach rządowego programu wsparcia polskich rodzin „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku będzie można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Świadczenie przyznawane jest bez względu na dochód rodziny. Wniosek należy złożyć do 30 listopada.

 

Świadczenie przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, będą otrzymywać świadczenie aż do ukończenia przez nie 24. roku życia. Świadczenie nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów. 

 

Wniosek o świadczenie na nowy rok szkolny 2020/2021 można składać online od 1 lipca do 30 listopada br. w Bankowości Internetowej Getin Banku. Na stronie Banku powstała również dedykowana zakładka ze szczegółowymi informacjami o Programie „Dobry Start”: www.getinbank.pl/program-dobry-start

 

W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, rodziny otrzymają wyprawkę nie później niż 30 września. Wnioski złożone w kolejnych miesiącach będą rozpatrzone i wypłacone najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy od dnia ich złożenia. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wnioski „Dobry Start” od 1 lipca w Bankowości Internetowej Getin Banku BIZNES, Bankowość - Już od 1 lipca w ramach rządowego programu „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku będzie można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

A to już wiesz?  BEST daje sobie więcej czasu na wybór inwestora

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy