BIZNES Finanse

Wielka moc wielkanocnych e-zakupów

Wielka moc wielkanocnych e-zakupów
42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co

Data publikacji: 2018-03-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka moc wielkanocnych e-zakupów
Kategoria: BIZNES, Finanse

42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci.

Wielka moc wielkanocnych e-zakupów BIZNES, Finanse - 42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci.

42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci. Oznacza to długie godziny spędzone w marketach i jeszcze dłuższe kolejki do kas. Jak przygotować się do Świąt nie tracąc czasu w oczekiwaniu na paragon? Rozwiązaniem są zakupy spożywcze przez internet, z których skorzystało już kilka milionów Polaków.[1]  

– Klienci coraz częściej doceniają możliwość kupowania produktów spożywczych w internecie. Dzięki Szopi.pl, zyskują możliwość zrobienia zakupów z najpopularniejszych sklepów i odebrania ich u siebie w domu bezpośrednio od profesjonalnego szopera, czyli dostawcy, który skompletuje w ich imieniu całe zamówienie. Przed Wielkanocą, kiedy wszyscy narzekamy na brak wolnego czasu oraz niekończące się kolejki w tradycyjnych sklepach, pomoc takiej osoby bywa zbawienna – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl

Święta Wielkanocne tradycyjnie w polskich domach przygotowywane są z dużym rozmachem, a budżet domowy nie jest przecież bez dna. Dlatego Szopi.pl umożliwia wygodne formy płatności, w tym odroczenie płatności do nawet 30 dni. Aby skorzystać z tej możliwości wystarczy wybrać PayU Płacę Później jako metodę płatności. Odroczenie terminu zapłaty za zakupy nie wiąże się dla kupujących z żadnym dodatkowym kosztem – do zapłaty jest dokładnie tyle, ile kosztowały zakupy. Wprowadzenie takiej metody płatności przy zakupach spożywczych online pozwala konsumentom na komfortowe zaplanowanie wydatków oraz brak kompromisów w kompletowaniu koszyka zakupowego. Co więcej, już prawie połowa internautów wskazuje dostęp do różnorodnych form płatności jako główny powód  motywujący ich do zrobienia zakupów przez internet.[2]

– Osoby korzystające z usług profesjonalnego szopera to nie tylko fani nowinek technologicznych, ale przede wszystkim świadomi i ceniący swój czas konsumenci. Możliwość otrzymania zakupów spożywczych na konkretną godzinę, a przy tym dostęp do wygodnych metod płatności sprawia, że grono klientów Szopi.pl rośnie. Natomiast odroczona płatność PayU Płacę później, którą oferujemy, ułatwia zarządzanie domowym budżetem – komentuje Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

A to już wiesz?  Secus uruchamia pierwszy fundusz funduszy absolutnej stopy zwrotu

Szopi.pl obsługuje klientów w największych aglomeracjach w kraju, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Katowicach. Dzięki platformie użytkownik tworzy listę zakupów z wybranego sklepu, a jego zlecenie przekazywane jest do dostawcy, który kompletuje potrzebne produkty w sklepie znajdującym się okolicy miejsca zamieszkania klienta i dostarcza je pod drzwi klienta nawet w godzinę od złożenia zamówienia.

 

[1] http://www.ecommercepolska.pl/files/4415/1775/0535/E-grocery_w_Polsce_Zakupy_spozywcze_online_raport.pdf

[2] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/najnowsze-dane-o-polskim-e-commerce-juz-dostepne.html

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wielka moc wielkanocnych e-zakupów BIZNES, Finanse - 42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy