Bankowość BIZNES

„Warto mieć coś na przyszłość” – nowa kampania Getin Banku

„Warto mieć coś na przyszłość” – nowa kampania Getin Banku
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem

Data publikacji: 2019-01-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Warto mieć coś na przyszłość” – nowa kampania Getin Banku
Kategoria: BIZNES, Bankowość

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%.

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku BIZNES, Bankowość - Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%.

W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na idei, że dzięki prostym zasadom oraz intuicyjnym produktom Getin Banku można łatwo i skutecznie stawiać czoło codziennym finansowym wyzwaniom.

– To kolejna kampania Getin Banku, której celem jest zachęcenie Polaków do myślenia o swojej przyszłości i odkładania pieniędzy. Chcemy ich przekonać, że „warto mieć coś na przyszłość”, a oszczędzanie – zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – ma sens. Przede wszystkim umożliwia realizację planów, tych bliższych i bardziej odległych, a także zapewnia spokój i bezpieczeństwo finansowe – mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

W ramach kampanii, Getin Bank promuje czteromiesięczną „Lokatę na Nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku. Można na niej ulokować od 500 zł aż do 1 000 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje wyłącznie dla nowych środków, tj. nadwyżki powyżej salda na wszystkich kontach i depozytach w Getin Banku na dzień 6.01.2019 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Getin Banku. Aby z niej skorzystać należy jedynie wyrazić zgody marketingowe. Do promocji można przystąpić do 3 lutego br.

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz 
w internecie od 14 stycznia br. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć intensywne działania digitalowe 
z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Dodatkowo we wszystkich placówkach Getin Banku pojawią się materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.

A to już wiesz?  Finansowanie start-upów: Granty państwowe a prywatne fundusze

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku BIZNES, Bankowość - Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%.
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy