BIZNES Finanse

Warszawskie ZOO z biletami w komórce

Warszawskie ZOO z biletami w komórce
Lista usług dostępnych w aplikacji mPay wzbogaci się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego. Po ich zakupie użytkownicy będą mogli udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do

Data publikacji: 2018-07-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie ZOO z biletami w komórce
Kategoria: BIZNES, Finanse

Lista usług dostępnych w aplikacji mPay wzbogaci się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego. Po ich zakupie użytkownicy będą mogli udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do kas.

Warszawskie ZOO z biletami w komórce BIZNES, Finanse - Lista usług dostępnych w aplikacji mPay wzbogaci się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego. Po ich zakupie użytkownicy będą mogli udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do kas.

Lista usług dostępnych w aplikacji mPay wzbogaci się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego. Po ich zakupie użytkownicy będą mogli udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do kas. W aplikacji dostępne będą bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne.

Warszawskie ZOO cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w miesiącach wiosennych i letnich. Stąd kolejki po bilety to widok spotykany niemal w każdy weekend oraz dzień wolny od pracy. Obecnie jedynym sposobem na ich ominięcie jest zakup biletów przez Internet, co wymaga jednak wcześniejszego zaplanowania wizyty. Już od najbliższego weekendu, dzięki uruchomieniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay, długie kolejki przestaną być jakimkolwiek problemem. Zakupu można będzie dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów będą mogli całkowicie ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.

Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.

A to już wiesz?  Niezależne i online. Kobiety rządzą w zamawianiu jedzenia w sieci

– Nasza aplikacja jest elastycznym rozwiązaniem, które może zostać wykorzystane do usprawnienia sprzedaży wszelkiego rodzaju biletów. Od komunikacji miejskiej, przez festiwale i wydarzenia sportowe, po instytucje takie jak parki narodowe czy właśnie ogrody zoologiczne – mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A. – Mobilny kanał sprzedaży to przede wszystkim oszczędność czasu i ogromne ułatwienie dla osób odwiedzających ZOO. Wizyty nie trzeba planować z wyprzedzeniem, a same bilety są zawsze w zasięgu ręki – dodaje.

Bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay już od 21 lipca. Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.

 

Aplikację mPay można pobrać za darmo w Google Play i App Store, jak również po wpisaniu w przeglądarce internetowej telefonu adresu app.mpay.pl.

 

 

***

 

mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przy użyciu telefonów komórkowych. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid. Rozwiązanie jest darmowe i dostępne dla użytkowników smartfonów z systemami operacyjnymi Android oraz iOS.

 

Od roku 2007 mPay SA jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Firma posiada też zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług w charakterze krajowej instytucji płatniczej. Inwestorem strategicznym mPay S.A. od 2013 r. jest Grupa "LEW" S.A. Więcej informacji: www.mpay.pl.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Warszawskie ZOO z biletami w komórce BIZNES, Finanse - Lista usług dostępnych w aplikacji mPay wzbogaci się o bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego. Po ich zakupie użytkownicy będą mogli udać się od razu w kierunku bramek wejściowych, całkowicie omijając kolejki do kas.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy