Data publikacji: 2015-07-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje kampania telewizyjna KantorOnline
Kategoria: BIZNES, Finanse
Internetowa platforma wymiany walut KantorOnline.pl rozpoczęła emisje spotów sponsorskich na antenie: Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News. W Polsat News będzie to 100 emisji, a w pozostałych programach po 50. Kampania potrwa do końca miesiąca.
Internetowa platforma wymiany walut KantorOnline.pl rozpoczęła emisje spotów sponsorskich
na antenie: Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News. W Polsat News będzie to 100 emisji, a w pozostałych programach po 50. Kampania potrwa do końca miesiąca.
Z usług internetowej wymiany walut korzysta obecnie w Polsce ponad 400 tysięcy klientów. Przedwakacyjne wzrosty kursu walut to prawdziwa zmora osób planujących wakacje za granicą. Dzięki kampanii sponsorskiej będą oni mieli szansę lepiej poznać markę KantorOnline i skorzystać
z szybkiej i co istotne opłacalnej wymiany walut w sieci. Marża kantorów internetowych jest niższa niż w banku czy w kantorze stacjonarnym. Taka oszczędność może mieć w wakacje duże znaczenie.
– Warto już teraz pomyśleć o wymianie dewiz i wybrać najkorzystniejsze rozwiązania, aby nie przepłacać w sezonie letnim. Marża kantorów internetowych jest często dziesięciokrotnie niższa niż w banku czy w kantorze stacjonarnym i wynosi zazwyczaj poniżej 1 %, dlatego coraz chętniej korzystamy z ich usług – mówi Andrzej Sałuda, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w TNN Finance S.A., właściciela marki KantorOnline.pl
To prawda. Eksperci oceniają, że bardziej opłaca się kupić walutę w polskim kantorze internetowym, niż wymieniać ją poza krajem lub wypłacać w zagranicznym bankomacie. W KantorOnline spread średnio wynosi dla franka 0,54%, przy euro 0,67% a dla dolara 0,87%. Generalnie w branży nie przekracza poziomu 1%. Tymczasem banki biorą 1,5 %, a są i takie, które liczą sobie nawet 10%.
Bezpieczeństwo, wygoda i opłacalność transakcji to główny magnes, który może przyciągnąć wakacyjnych użytkowników do e-kantorów. Kantor Online ma nadzieję, że nowa kampania reklamowa mu ich przysporzy.
***
O spółce: KantorOnline.pl to nowoczesna platforma wymiany walut w Internecie, plasująca się pod względem obrotów na trzecim miejscu w Polsce. Realizację projektu rozpoczęto w październiku 2010r. Kantor posiada zezwolenie KNF-u na prowadzenie Biura Usług Płatniczych. Od kwietnia 2014 r. obsługa wymiany walut dostępna jest w opcji 24h/7. W roku 2013 spółka uzyskała dotację unijną z programu „Innowacyjna Gospodarka” na zrealizowanie projektów informatycznych. Od początku działalności KantorOnline.pl został uhonorowany szeregiem prestiżowych nagród, np. ”Jakość Roku 2012”, „Odkrycie Roku 2012”, „Najwyższa jakość 2013”. Został także wyróżniony w rankingu portalu Opineo.pl w kategorii: „kantory internetowe” oraz Certyfikatem Firmy Wiarygodnej Finansowo i Złotym Certyfikatem Rzetelnej Firmy za lata 2014 i 2015. Właścicielem serwisu KantorOnline.pl jest TNN Finance S.A.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Finanse