Data publikacji: 2019-02-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rok FuturoCoin za nami – polska kryptowaluta świętuje swoje pierwsze urodziny
Kategoria: BIZNES, Finanse
1 300 transakcji dziennie i wzrost wartości o ponad 120 procent. Tak podsumować można pierwszy rok obecności na rynku polskiej kryptowaluty, FuturoCoin.
1 300 transakcji dziennie i wzrost wartości o ponad 120 procent. Tak podsumować można pierwszy rok obecności na rynku polskiej kryptowaluty, FuturoCoin (FTO), która coraz bardziej umacnia swoją pozycję, zostając m.in. oficjalnym sponsorem jednego z najlepszych zespołów Formuły 1.
Użyteczność to główne kryterium, które towarzyszyło pomysłodawcom rodzimej e-waluty. Chcąc zaprojektować rozwiązanie wykorzystywane w codziennym życiu: w sklepach, kawiarniach i restauracjach, twórcy FTO umożliwili dokonywanie za jego pomocą natychmiastowych transakcji. Dzięki systemowi FuturoPay, pośredniczącemu w operacjach, użytkownicy nie muszą już czekać na poprawne zatwierdzenie płatności – co jest obecnie problemem w przypadku wielu innych kryptowalut. Ta koncepcja okazała się przepisem na sukces, a kryptowaluta szybko znalazła się na listach Coin Market Cap, Investing czy Coingecko.
– Biorąc pod uwagę wzrost popularności, jaką zyskuje metoda płatności kryptowalutami, naszym celem była odpowiedź na bieżące potrzeby użytkowników. Już teraz na całym świecie istnieje ponad 13 000 miejsc – sklepów, restauracji i kawiarni – umożliwiających dokonywanie transakcji w ten sposób. Możemy spodziewać się, że ten trend będzie wciąż się rozwijał. Płacenie e-walutą za kawę czy obiad w restauracji już wkrótce stanie się naszą codziennością. FuturoCoin już teraz reaguje na tę rewolucję – z sukcesem –opowiada Paulina Woźniak, prezeska FuturoCoin.
Tak dynamiczny podbój rynku pozwolił firmie, jako pierwszej z branży kryptowalut na nawiązanie współpracy z zespołem Formuły 1. FuturoCoin został sponsorem Aston Martin Red Bull Racing, w którego barwach w sezonie 2019 jeździć będą Max Verstappen i Pierre Gasly. Jak zapowiadają obydwie strony współpracy, logo marki już wkrótce znajdzie się na najnowszym bolidzie zespołu: RB15 oraz na transporterach drużyny i ubraniach kierowców.
– Sponsoring F1 to dla nas zarówno zaszczyt, jak i wielkie wyzwanie – tym bardziej, że to debiut FuturoCoin w tej roli. Na razie umowa zawarta została na okres dwóch lat– komentuje Woźniak – Jestem jednak przekonana, że to dopiero początek wspaniałej współpracy.
FTO to jednak nie tylko waluta, która błyskawicznie podbija kolejne rynki, zdobywając ogromną popularność w kolejnych państwach, takich jak Korea Południowa, Chiny czy Wietnam, ale również rozwiązanie w ramach którego wciąż powstają nowe produkty – m.in. Akademia FTO. To propozycja dla wszystkich tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kryptowalutami. Dzięki projektowi mogą nie tylko poznać mechanikę funkcjonowania rynków e-walut, ale również dowiedzieć się, w jaki sposób poruszać się po nich, by zwiększyć swoją szansę na sukces. To również miejsce, w którym użytkownicy mogą poznać cały wachlarz możliwości oferowanych przez FuturoCoin.
Pierwszą rocznicę istnienia kryptowaluty, jej twórcy postanowili uczcić organizacją własnej konferencji. Chcą w ten sposób przyczynić się do popularyzacji wiedzy na temat technologii i rynku kryptowalut. To okazja nie tylko, by przyjrzeć się tematyce krypto, blockchaina, ale również – by poznać pełne możliwości wykorzystania ich potencjału w biznesie:
– Kryptowaluty zrewolucjonizowały świat finansów, nie można zatem lekceważyć ich wpływu na światową gospodarkę. Tymczasem w Polsce wciąż nie doczekaliśmy się pełnych systemowych regulacji ich funkcjonowania, odpowiadających na potrzeby zarówno twórców kryptowalut, jak i użytkowników – komentuje Paulina Woźniak.
Tegoroczna edycja FuturoCoin Conference odbędzie już się 28 lutego w warszawskim Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy. Bilety na wydarzenie będzie można nabyć bezpośrednio przed wejściem na konferencję.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Finanse