BIZNES

Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014

Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014 2014-06-30 „Call Center – czas na zmianę paradygmatu” – takie hasło nosiła VI edycja konferencji Finance Call Center Forum, która odbyła się w dniach 16-17 czerwca 2014 roku w hotelu Mercure w

Data publikacji: 2014-07-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014
Kategoria: BIZNES,

Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014 2014-06-30 „Call Center – czas na zmianę paradygmatu” – takie hasło nosiła VI edycja konferencji Finance Call Center Forum, która odbyła się w dniach 16-17 czerwca 2014 roku w hotelu Mercure w Warszawie.

Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014 BIZNES, - Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014 2014-06-30 „Call Center – czas na zmianę paradygmatu” – takie hasło nosiła VI edycja konferencji Finance Call Center Forum, która odbyła się w dniach 16-17 czerwca 2014 roku w hotelu Mercure w Warszawie.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014 BIZNES, - Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014 2014-06-30 „Call Center – czas na zmianę paradygmatu” – takie hasło nosiła VI edycja konferencji Finance Call Center Forum, która odbyła się w dniach 16-17 czerwca 2014 roku w hotelu Mercure w Warszawie.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Kryzys polis inwestycyjnych – eksperci uspokajają

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy