BIZNES Finanse

„Po kawałku” – nowa kampania ULTIMO

„Po kawałku” – nowa kampania ULTIMO
Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand

Data publikacji: 2017-09-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Po kawałku” – nowa kampania ULTIMO
Kategoria: BIZNES, Finanse

Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.

„Po kawałku” – nowa kampania ULTIMO BIZNES, Finanse - Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.

ULTIMO to wiodąca firma w kategorii windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Uruchomiona właśnie kampania ma na celu zachęcenie klientów do podjęcia spłaty zadłużenia, dzięki ratom dopasowanym do indywidualnych możliwości klienta. Poprzez użycie symboliki tortu kampania w czytelny i prosty sposób odnosi się do perspektywy świętowania spłaty długu i radości, jaką ten moment przynosi dla osób zadłużonych i ich rodzin.

– Zgodnie z naszą misją staramy się realizować tylko „advertising friendly” czyli reklamy bliskie konsumentom. Współpracujemy z markami, dla których etyka w biznesie to podstawa. ULTIMO to świetny przykład na to, że nawet do wierzytelności da się podejść z ludzką twarzą. – mówi Wojciech Kotala, CEO w Schulz brand friendly.

W ULTIMO przykładamy dużą wagę do standardów działania i jakości obsługi osób zadłużonych. Prezentujemy doradcze i elastyczne podejście do rozwiązania ich problemów. Naszym priorytetem jest skuteczne, ale przede wszystkim etyczne działanie prowadzące do odzyskania wierzytelności. Obecna kampania doskonale te kwestie obrazuje. Pokazujemy, że dogadanie się z ULTIMO i wyjście z długów jest naprawdę możliwe. – komentuje Tomasz Kohsek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

Idea kreatywna opiera się o świętowanie życia bez zadłużenia. Pretekstem do opowiedzenia historii jest tort, który w bardzo obrazowy sposób informuje widza o tym, że w ULTIMO raty spłacać można po kawałku. W spocie nie zabrakło także nawiązania do komunikacji listownej, która jest częścią strategii marki.

 

 

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Po kawałku” – nowa kampania ULTIMO BIZNES, Finanse - Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

A to już wiesz?  Plan Depozytowy na 130 dni – nowa lokata na 2,50 % w Toyota Bank

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy