BIZNES

Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości?

Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce się rozstawać. Czy banki są gotowe by wykorzystać ten

Data publikacji: 2014-12-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości?
Kategoria: BIZNES,

Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce się rozstawać. Czy banki są gotowe by wykorzystać ten potencjał?

Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości? BIZNES, - Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce się rozstawać. Czy banki są gotowe by wykorzystać ten potencjał?

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości? BIZNES, - Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce się rozstawać. Czy banki są gotowe by wykorzystać ten potencjał?
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Finiata wprowadza inteligentną, zautomatyzowaną usługę planowania finansowego Fi

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy