Data publikacji: 2016-11-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe samoobsługowe terminale dla oddziałów bankowych w ofercie NCR
Kategoria: BIZNES, Finanse
NCR, globalny lider w zakresie zintegrowanych rozwiązań dla instytucji finansowych, zaprezentował nowe terminale NCR Self Serv 19 Print i NCR SelfServ 19 Select.
NCR, globalny lider w zakresie zintegrowanych rozwiązań dla instytucji finansowych, zaprezentował nowe terminale NCR Self Serv 19 Print i NCR SelfServ 19 Select, które mają na celu usprawnić dotychczasową obsługę klientów w placówkach bankowych. Urządzenia zostały stworzone z myślą o zachowaniu wysokiego komfortu użytkowania i wzornictwa przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Terminale są dostępne w Polsce.
Terminale z linii NCR SelfServ 19 pozwalają na przekształcenie oddziału bankowego w nowoczesne centrum usługowe. Wykorzystane technologie i materiały zapewniają wysoką jakość obsługi klientów i spełniają ich oczekiwania w zakresie realizacji transakcji. Dzięki nim klienci oddziałów będą mogli całkowicie bezpiecznie skorzystać z wszystkich funkcji terminalu bez wyjmowania karty z portfela, skanowania czy też przesyłania formularzy przelewów transferowych lub skanowanie kodów QR. Natomiast zainstalowane w terminalach kamery, zintegrowane z systemem pozwalają w każdej chwili połączyć się z konsultantem, który udzieli wsparcia i odpowie na pytania.
Terminale z jednej strony podnoszą komfort konsumentów, z drugiej optymalizują koszty funkcjonowania placówek bankowych – zmniejszają koszty obsługi gotówki oraz obsługi klientów, obniżają niezbędne zaangażowanie personelu w realizację operacji, ponieważ personel banku angażuje się tylko wtedy, gdy jest potrzebny. Dodatkowo nowe rozwiązania NCR SelfServ 19 podnoszą wydajność operacyjną urządzenia dzięki zainstalowanemu czujnikowi papieru, który na bieżąco informuje o nadchodzącej potrzebie załadowania.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Finanse