Data publikacji: 2013-12-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Networking i sprzedaż przez relacje a własny biznes
Kategoria: BIZNES, Finanse
Termin „networking” można spotkać wielokrotnie. Najlepiej zacząć od definicji. Networking to przede wszystkim sztuka bycia z ludźmi i promowania ich dokonań, to także osiąganie wartościowych celów, a wreszcie proces zbierania, przechowywania i dystrybucji informacji.
„Możesz się zastanawiać, co może mieć wspólnego wspieranie innych w dążeniu do sukcesu z budowaniem sieci kontaktów, której długofalowym celem jest generowanie zleceń dla Ciebie i Twojej firmy. Otóż podstawą skutecznego networkingu jest zasada wzajemności. Jeśli Ty zrobisz coś wartościowego dla swojego klienta, znajomego, to Twoje działanie powoduje powstanie u tej osoby szczególnego rodzaju długu – długu wdzięczności. Taki dług, jak żaden inny, jest przez ludzi szybko i chętnie spłacany i na dodatek, zazwyczaj z dodatkową premią! Zatem, im więcej wartościowych i pozytywnych impulsów wyślesz do osób w swojej sieci, tym więcej osób zrewanżuje Ci się tym samym. Zasada wzajemności – będąca naturalną, ludzką reakcją na otrzymywane korzyści, działa niezależnie od środowiska w którym się obracasz, , czy od biznesu, którym się zajmujesz. Korzystaj z jej dobrodziejstw dzieląc się hojnie z innymi swoją wiedzą, doświadczeniem, pomysłami, kontaktami i… czekaj na oddźwięk ze swojej sieci” – napisał Witold Antosiewicz w poradniku „Własny biznes – dlaczego TAK”.
Gdybym miał analizować sens networkingu, to jasno stwierdzę, że nie jest to wyłącznie narzędzie pracy. To swoista filozofia, styl życia, postawa wspierania innych i dzielenia się. W dzisiejszych czasach do osiągnięcia sukcesu nie wystarczy, że nasza firma oferuje doskonały produkt. Wszak konkurencja nie śpi… A naszą wartością dodaną do produktu może być wypracowana dzięki networkingowi relacja z kontrahentem. Jest to przewaga przynosząca efekty w długofalowej perspektywie i dzięki powiązaniu emocjonalnemu jest praktycznie bezcenna – powiedział Witold Antosiewicz.
Oceniając poradnik „Własny biznes – dlaczego TAK” śmiało stwierdzę, że to doskonałe kompendium wiedzy biznesowej na starcie. Nie jest zbyt ciężkie do przeczytania, a daje szerokie horyzonty i wiedzę, w jakim kierunku trzeba się skierować rozpoczynając i rozwijając własny biznes – tutaj wszystko mam „pod ręką” – dodał Witold Antosiewicz.
Taki komplementarny poradnik biznesowy to doskonały projekt – dlatego zdecydowałem się na współpracę z Krzysztofem Sadeckim przy realizacji jego pomysłu. Poza tym już wcześniej znałem Krzysztofa i obserwowałem jego rozwój biznesowy. Jest on obdarzony doskonała intuicją i z pewnością wstrzelił się idealnie w zapotrzebowanie rynku – podsumował Witold Antosiewicz.
Witold Antosiewicz – współautor poradnika „Własny Biznes – dlaczego TAK”
Specjalista w zakresie tworzenia i zarządzania relacjami biznesowymi. Od kilku lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie BNI, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce nadawanego przez BNI. Obecnie ambasador tej organizacji. Przez ostatnie dwa lata pracował jako dyrektor ds. relacji w New Direct sp. z o.o. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie – wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.
„Własny biznes – dlaczego TAK” – prawdopodobnie najlepszy poradnik dla przedsiębiorców – jest dostępny w dobrych księgarniach m.in.: Empik.com, PWN, Księgarnie Olesiejuk, Helion, Weltbild, Profit24, One Press oraz we własnej dystrybucji internetowej na stronie www.wlasnybiznesdlaczegotak.pl
Więcej informacji: www.GoodPress.eu/Krzysztof-Sadecki
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Finanse