Bankowość BIZNES

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową
Celem kampanii Superfotelik chroni na bank! Jest szerzenie wśród rodziców potrzeby większej dbałości o zapewnianie bezpieczeństwa dzieciom podczas podróży samochodem. Akcja ma pomóc Polakom właściwie dobierać foteliki samochodowe, by odpowiadały wadze i wzrostowi

Data publikacji: 2017-07-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nest Bank z nową kampanią wizerunkową
Kategoria: BIZNES, Bankowość

Celem kampanii Superfotelik chroni na bank! Jest szerzenie wśród rodziców potrzeby większej dbałości o zapewnianie bezpieczeństwa dzieciom podczas podróży samochodem. Akcja ma pomóc Polakom właściwie dobierać foteliki samochodowe, by odpowiadały wadze i wzrostowi dziecka.

Nest Bank z nową kampanią wizerunkową BIZNES, Bankowość - Celem kampanii Superfotelik chroni na bank! Jest szerzenie wśród rodziców potrzeby większej dbałości o zapewnianie bezpieczeństwa dzieciom podczas podróży samochodem. Akcja ma pomóc Polakom właściwie dobierać foteliki samochodowe, by odpowiadały wadze i wzrostowi dziecka.

 

 

 

Nest Bank z nową kampanią edukacyjną

Celem kampanii Superfotelik chroni na bank! Jest szerzenie wśród rodziców potrzeby większej dbałości o zapewnianie bezpieczeństwa dzieciom podczas podróży samochodem. Akcja ma pomóc Polakom właściwie dobierać foteliki samochodowe, by odpowiadały wadze i wzrostowi dziecka.

Na potrzeby kampanii przeprowadzono badania dotyczące wyboru fotelików samochodowych. Powstał też raport „Jak Polacy wybierają foteliki samochodowe dla swoich dzieci”. Badania oraz raport przygotowała firma Biostat. Ponadto zrealizowano szereg materiałów prasowych, wywiadów, filmików,  które mają na celu uświadomienie rodzicom skalę problemu i propagowanie wiedzy na temat właściwego doboru fotelika. W odpowiedzi na oczekiwania polskich rodziców przygotowano również stronę internetową. Strona zawiera m.in. informacje o 5 zasadach jakimi należy się kierować przy zakupie i montażu fotelików samochodowych.

W akcję zaangażowali się znani rodzice Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel, którzy na potrzeby kampanii wystąpili w spocie reklamowym publikowanym na łamach portali tabloidowych. Spot, w którym szukali ochroniarza dla swoich dzieci zainaugurował akcję edukacyjną. Partnerem merytorycznym został Paweł Kurpiewski z fotelik.info, w kampanię zaangażowały się również takie instytucje jak  Komenda Stołecznej Policji oraz Przemysłowy Instytut Motoryzacji (PIMOT).

Powyższa kampania edukacyjna jest kolejnym projektem Nest Banku, który ściśle związany jest z wizerunkiem banku, który koncentruje się na potrzebach rodzin i to dla nich rozwija oferty przyjaznych i dostosowanych do ich oczekiwań produktów, na których mogą polegać. Podczas konferencji, która rozpoczęła kampanię edukacyjną została przedstawiona nowa Rzecznik Prasowa oraz Kierownik Wydziału Public Relations Nest Banku Agata Dorożuk, która bezpośrednio podlega pod Departament Marketingu.

A to już wiesz?  FinAi rozwija projekt paneuropejskiej platformy kredytowej

Za przygotowanie landing page oraz opracowanie materiałów digitalowych (grafik i bannerów) na potrzeby kampanii odpowiedzialna  jest agencja Imagine.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Kreacją przedsięwzięcia zajęła się agencja Unlimited.

Za reklamę promującą akcję oraz za spoty jej towarzyszące odpowiedzialny jest Propeller Film.

Za działania PR dla kampanii zintegrowanej odpowiada zespół Made in PR.

 

Szczegółowe informacje dotyczące kampanii Superfotelik znajdują się na stronie www.superfotelik.pl Serwis ma charakter edukacyjny. Dodatkowo, znaleźć tam można m.in. film instruktażowy na co zwracać uwagę przy dopasowaniu fotelika do dziecka.

 

 Nest Bank to marka stworzona z myślą o całej rodzinie. Oferuje bezpieczne, stabilne i przejrzyste produkty finansowe – konta, zarówno dla klientów detalicznych, jak i mikroprzedsiębiorstw.                       
Zgodnie z filozofią banku bliskiego ludziom, Nest Bank zapewnia całodobowy dostęp do usług poprzez wygodną bankowość mobilną oraz internetową. Nie rezygnując jednak z bezpośredniego kontaktu z Klientami, bank sukcesywnie rozbudowuje w całej Polsce sieć kameralnych, sprzyjających rozmowie placówek. Więcej informacji: www.nestbank.pl

 

 

Kontakt dla mediów:

Anna Jurkiewicz-Winiarczyk

E: [email protected];

T: (+48) 669 700 004

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nest Bank z nową kampanią wizerunkową BIZNES, Bankowość - Celem kampanii Superfotelik chroni na bank! Jest szerzenie wśród rodziców potrzeby większej dbałości o zapewnianie bezpieczeństwa dzieciom podczas podróży samochodem. Akcja ma pomóc Polakom właściwie dobierać foteliki samochodowe, by odpowiadały wadze i wzrostowi dziecka.
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy