Data publikacji: 2019-02-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: mPay wygrał przetarg na obsługę płatności za parkowanie w Warszawie
Kategoria: BIZNES, Finanse
Warunki, które zaoferowała spółka mPay okazały się najlepsze w zakończonym przetargu na płatności mobilne w warszawskiej strefie płatnego parkowania. Spółka uzyskała 100 na 100 punktów w skali oceny.
Warunki, które zaoferowała spółka mPay okazały się najlepsze w zakończonym przetargu na płatności mobilne w warszawskiej strefie płatnego parkowania. Spółka uzyskała 100 na 100 punktów w skali oceny. System mPay pozwala kierowcom m.in. wybierać spośród czterech metod parkowania, korzystać z geolokalizacji oraz dokonywać płatności bez potrzeby pamiętania o zasilaniu elektronicznej portmonetki.
mPay to pierwsza firma w Polsce, która wprowadziła płatności mobilne na dużą skalę. Jej aplikacja na komórkę jest dobrze znana w Warszawie. Za jej pomocą można m.in. kupować telefonem bilety ZTM i WKD, a także do ZOO oraz na przejazdy pociągami Kolei Mazowieckich. System płatności za parkowanie, który dostarcza mPay działa z powodzeniem w kilkudziesięciu innych miastach na terenie całej Polski, m.in. w takich aglomeracjach jak Gdańsk, Łódź, Kraków, Poznań czy Rzeszów.
Do aplikacji mPay można podłączyć kartę płatniczą, co pozwala uniknąć konieczności pamiętania o zasileniu tzw. elektronicznej portmonetki. W przypadku Warszawy będzie to nowe udogodnienie dla kierowców, którzy dotychczas mogli zapłacić za postój w warszawskiej strefie po zasileniu tzw. elektronicznej portmonetki, np. za pomocą przelewu bankowego.
Aplikacja mPay jest darmowa i dostępna na telefony z systemami Android oraz iOS. Żeby ją pobrać, wystarczy w sklepie z aplikacjami wpisać słowo „mPay płatności mobilne”. Innym sposobem jest wpisanie w przeglądarce internetowej telefonu adresu www.app.mpay.pl.
– mPay pozwala zapłacić za parkowanie kartą płatniczą i zlokalizować samochód na podstawie współrzędnych GPS – mówi Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay S.A. – Usługę parkowania opracowaliśmy w ubiegłym roku od nowa, aby dostosować się do obecnych oczekiwań klientów i maksymalnie uprościć parkowanie przez komórkę. mPay jest pierwszą w Polsce firmą, która wprowadziła płatności mobilne na skalę masową. Mamy ogromne doświadczenie zdobyte w wielu miastach i od lat działamy również w Warszawie, m.in. jako operator płatności za bilety komunikacji miejskiej – dodaje Krzysztof Hejduk.
Aplikacja mPay umożliwia opłacenie parkowania na czas, na kwotę oraz bez limitu. Kierowcy korzystający z tego ostatniego rozwiązania mogą całkowicie uniknąć konieczności przewidywania, jak długo zajmie im postój i płacą tylko za jego faktyczny czas. Wystarczy, że wysiadając z auta nacisną przycisk „start”, a po powrocie „stop”. Jeżeli kierowca sam nie zatrzyma naliczania opłaty w stołecznej strefie, system zrobi to za niego automatycznie o godz. 18:00, kiedy opłaty przestają być pobierane.
Aplikacja mPay pozwala w dowolnym momencie sprawdzić aktualny koszt parkowania, ile czasu upłynęło od jego rozpoczęcia oraz kiedy zostanie ono zakończone. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość korzystania z geolokalizacji. Aplikacja sama określa właściwe miasto, jak również pomaga odnaleźć zaparkowane auto. Służy do tego funkcja „Znajdź auto”. Z jej pomocą można szybko zlokalizować samochód na podstawie współrzędnych GPS.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Finanse