BIZNES

Kampania społeczna Cyfrowe rewolucje

Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł na „cyfrową rewolucję”. Wystartowała kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln

Data publikacji: 2020-06-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania społeczna Cyfrowe rewolucje
Kategoria: BIZNES,

Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł na „cyfrową rewolucję”. Wystartowała kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln zł.

Kampania społeczna Cyfrowe rewolucje BIZNES, - Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł na „cyfrową rewolucję”. Wystartowała kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln zł.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kampania społeczna Cyfrowe rewolucje BIZNES, - Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł na „cyfrową rewolucję”. Wystartowała kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln zł.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Mikrorata.pl rozszerza ofertę szybkich pożyczek online

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy