Data publikacji: 2020-11-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Getin Bank ponownie w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka
Kategoria: BIZNES, Bankowość
3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. W tym roku został doceniony za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19.
3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19.
– Znaleźliśmy się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka aż w dwóch kategoriach. To dla nas duże wyróżnienie i kolejne potwierdzenie, że nasze starania na rzecz najwyższej jakości obsługi są skuteczne. Od kilku lat niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość, a nasze kanały zdalnej obsługi są docenianie przez ekspertów i Klientów. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości niezależnie od kanału kontaktu z bankiem. Każda zdobyta nagroda jest dla nas dowodem, że idziemy w dobrym kierunku, a to z kolei motywuje nas do dalszej intensywnej pracy – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Bank S.A.
Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą Kantar Millward Brown. Bazował na metodzie tajemniczego klienta. Audytorzy testowali w okresie lipiec – sierpień br. usługi kilkunastu banków posiadających placówki stacjonarne oraz tych działających wyłącznie w Internecie. W kategorii Bank dla Kowalskiego usługi te oceniano podczas wizyty towarzyszącej zakładaniu konta i rozmowy z pracownikiem a potem kontaktując się z bankiem przez infolinię i Internet oraz korzystając z jego aplikacji mobilnej. Usługi bankowości Internetowej testowano wyłącznie zdalnymi kanałami komunikacji i operacji, poszerzając je także o aplikację mobilną. W kategorii Klient zdalny najwięcej punktów przyznawano w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.
Jakość obsługi w Getin Banku jest stale doceniana i wyróżniana przez niezależnych ekspertów. Dla banku priorytetem jest profesjonalizm obsługi oraz sprostanie stale rosnącym oczekiwaniom Klientów. Liczne nagrody zdobywane w prestiżowych rankingach świadczą o tym, iż Getin Bank od wielu lat oferuje obsługę na najwyższym poziomie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość