Data publikacji: 2018-01-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Finanse na prostych zasadach – nowa odsłona kampanii Getin Banku
Kategoria: BIZNES, Bankowość
.
Getin Bank ruszył z nową edycją kampanii pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”,
w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady.
Getin Bank kontynuuje komunikację w oparciu o ideę prostych zasad. Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów „człowiek z zasadami”, sympatyczny i zaradny Klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.
W nowej kampanii ponownie postawiliśmy na komunikację prostych zasad i zrozumiałych produktów. Chcemy zachęcić naszych Klientów do systematycznego oszczędzania i przekonać ich, że ma to sens, nawet w przypadku odkładania co miesiąc niewielkich kwot. Zgromadzone w ten sposób środki mogą zostać oczywiście wykorzystane na dowolny cel. Mogą także stanowić dla Klienta tzw. poduszkę finansową na wypadek nieprzewidzianych wydatków – mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji TV oraz w internecie na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych polskich portalach, m.in. Onet i WP. Precyzyjne targetowanie na podstawie profili demograficznych oraz zachowań użytkowników zapewni dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Konto oszczędnościowe będzie promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość