BIZNES

EFL niezmiennie przyjazny klientowi

EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo

Data publikacji: 2014-06-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EFL niezmiennie przyjazny klientowi
Kategoria: BIZNES,

EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.

EFL niezmiennie przyjazny klientowi BIZNES, - EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
EFL niezmiennie przyjazny klientowi BIZNES, - EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Wakacje z kartą kredytową

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy