Data publikacji: 2015-05-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Credit Agricole postawił wysoko poprzeczkę
Kategoria: BIZNES, Bankowość
Które banki najlepiej odpowiadają na zapytania Klientów?
Które banki najlepiej odpowiadają na zapytania Klientów? Credit Agricole postawił wysoko poprzeczkę
W jednym z bloków badania „Zdalnych form kontaktu” (szczegóły:- link) eksperci portalu mojebankowanie.pl zbadali jak banki odpowiadają na zapytania emailowe Klientów. Ocenie poddano, między innymi, czas oczekiwania na odpowiedź, czy jest ona wyczerpująca, na temat i poprawna językowo.
Kto okazał się najlepszy w tej grupie?
Badanie wyłoniło 3 liderów: eurobank, ING Bank Śląski oraz mBank – łączny wynik 94,91%. Najszybciej na zapytania Klientów odpowiada Credit Agricole – jako jedyni odpowiedzieli na wszystkie zapytania do 30 minut, stawiając innym bankom poprzeczkę bardzo wysoko. Rekord czasowy pobił Getin Bank – na jedno z zapytań odpowiedź otrzymaliśmy w ciągu 12 minut. Niestety są jeszcze banki, które w ogóle nie odpowiadają na zapytania Klientów lub czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo długi.
Czy pozostali wezmą przykład z Credit Agricole? Przekonamy się o tym już pod koniec maja, wówczas startuje kolejne badanie.
Załącznik nr 1 – ranking banków w kategorii EMAIL
Więcej informacji:
Marcin Łukaszewski
tel. 604 24 25 92
[email protected]
Badanie zdalnych form kontaktu zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2015 przez ekspertów z MojeBankowanie.pl metodą Mystery Caller i Mystery Mailing. Eksperci sprawdzali stronę www oraz zakładkę Kontakt, a następnie wysyłali 5 zapytań i wykonywali 5 połączeń. Połączenia i zapytania wykonywano w różnych dniach oraz przedziałach czasowych. Badaniu poddano 24 największe Banki, 25 największych Towarzystw Ubezpieczeniowych (w tym direct) oferujących ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe, 4 Operatorów Telefonii Komórkowej. Przeprowadzono łącznie 583 audyty: 53 audyty strony, 265 audytów Infolinii i 265 audytów mailowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość