Bankowość BIZNES

CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.

CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.
CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska

Data publikacji: 2016-07-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.
Kategoria: BIZNES, Bankowość

CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A.

CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A. BIZNES, Bankowość - CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A.

CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A. Działania CCMS adresowane są do pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za obszary bankowości elektronicznej, kart kredytowych, depozytów, leasingu operacyjnego i finansowego oraz wsparcia dealerów Toyota Polska.

Przeprowadzane przez CCMS coachingi i szkolenia, oprócz wsparcia i podnoszenia kwalifikacji obecnych pracowników telefonicznej obsługi klienta Toyota Bank Polska S.A., objęły także swym zakresem proces wdrażania nowych pracowników do pracy.

W najbliższym czasie współpraca pomiędzy CCMS a Toyota Bank Polska S.A. zostanie rozszerzona o szkolenia e – learningowe, w ramach zarządzanego przez CCMS portalu Kulisy Obsługi Klienta (www.customercare.com.pl)

 

Toyota Bank Polska S. A. (TBP) prowadzi działalność na polskim rynku od 2000 roku. Właścicielem TBP jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank GmbH z siedzibą w Kolonii. Oferta Banku skupia się głównie na wspieraniu finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi Banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W 2007 roku Toyota Bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Dotychczasowa oferta Banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

A to już wiesz?  Badanie zdalnych form kontaktu-ranking Banków,Ubezpieczycieli i Telefonii Kom.

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected] 

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A. BIZNES, Bankowość - CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A.
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy