BIZNES

Bankowość spółdzielcza: Inwestycja w nowe technologie, nie twarze

Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich

Data publikacji: 2014-09-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bankowość spółdzielcza: Inwestycja w nowe technologie, nie twarze
Kategoria: BIZNES,

Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich działalność.

Bankowość spółdzielcza: Inwestycja w nowe technologie, nie twarze BIZNES, - Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich działalność.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Bankowość spółdzielcza: Inwestycja w nowe technologie, nie twarze BIZNES, - Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich działalność.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Optymistycznie, głównie w USA

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy