Warszawa, 16 grudnia 2021 r.Szarość kocha kolorStonowana szarość na ścianie to świetny punkt wyjścia do kreatywnej zabawy kolorem. Choć we wnętrzach znakomicie prezentuje się w roli solistki, tworząc szykowne, monochromaty
Riverview pierwszym osiedlem mieszkaniowym z certyfikatem LEED w Polsce2020/11/17Vastint Poland otrzymał certyfikat LEED Gold dla osiedla mieszkaniowego Riverview w Gdańsku. Oprócz ciekawej architektury, będącej wyrazem poszanow
Informacja prasowa Almette, Grudzień 2020EKO DOM ALMETTE W TATRACH MA JUŻ WŁAŚCICIELA!Za nami kolejna edycja wielkiej loterii Almette. Tegoroczny sukces akcji przekroczył najśmielsze oczekiwania! Miłośnicy Almette z całej Po
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 11.02.2021Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedla Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwes
Warszawa, styczeń 2021Dodatki – dusza wnętrzaDekoracje, lampy, wazony Monnarita – naturalnie piękneDodatki to często niedoceniany element aranżacji wnętrza. Niesłusznie – bowiem dobrze dobrane, mogą całkowicie odm
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
3 modele smartwatchy, które podkreślą charakter Twojego tatyCo roku 23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. Nieważne, jaki prezent kupisz ważne, by sprawić tacie przyjemność. Są jednak upominki, które szczególnie przypadają do
Gładka, płukana, postarzana, bezfazowa, z fazą?Cechy, które warto poznać przed wyborem nawierzchni wokół domu.Z fazą, z mikrofazą, a może bez? Gładka, płukana czy postarzana? Przed zakupem kostek lub płyt betonowych do b
Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowisk
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej